Sidevisninger

torsdag 28. juni 2012

Onsdag / Torsdag

I går hadde jeg ikke så trenings lyst så jeg bare sov, så på tv, og spiste hele dagen. Klokka 23:00 ble jeg plutselig kvikk så da bestemte jeg meg for å trene, var litt seint for å løpe ute. Jeg trente rockering og veldig intens styrketrening. I dag er jeg utrolig støl, jeg er ikke den flinkeste til å tøye ut, noe jeg glemmer hver eneste gang!
Jeg prøve meg litt mer frem på trenings planen jeg fikk av Robin, den er veldig fin siden det står så veldig bra forklart.




I dag har jeg solt meg for å få litt D vitaminer. Jeg kom nettopp hjem  fra en løpe tur. Jeg løp den vanlige runden på asfalt som er på ca. 7.5 km. Jeg rekker ikke mer trening i kveld fordi jeg skal overnatte hos Andrea i kveld med Thea, så det blir koselig. Jeg får nok trent magemusklene mine i kveld siden vi ler nokså mye så det er ikke noe problem.


Imorgen får jeg se om jeg rekker å trene, siden jeg skal sove hos Andrea og imorgen skal jeg og søsteren min Ingrid på Katie Melua konsert på Akershus festning. Jeg gleder meg veldig! Jeg reiser til Oslo engang på dagen.


Det kan hende at det ikke får kommet noe innlegg imorgen. Jeg får se hva jeg rekker!


God sommer !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar