Sidevisninger

søndag 1. juli 2012

Travle dager!

Jeg har ikke fått skrevet så mye her i det siste, siden jeg er mye i farten.  På torsdag var jeg på jentekveld hos Andrea med Thea og reiste  på dagen på fredagen til Oslo. På fredag var jeg og søsteren min Ingrid på Katie Melua konsert som var helt fantastisk. Vi gikk ned til Rådhusplassen etterpå når konserten var ferdig og det var ikke fullt like bra der, men morsomt var det. Jeg sov over hos søsteren min fra fredag til lørdag og på lørdag koste vi oss med Mario Party og shoppet litt. Etter det kjørte søsteren min meg hjem for hun skulle til oss. Med engang jeg kom hjem var det bare å pakke igjen for da skulle jeg på jentekveld med Andrea og Solveig noe som var veldig koselig !
Nå sitter jeg her nettopp trent ferdig og skal reise videre til Smile ikveld på overnatting. Imorgen skal jeg nok være hjemme å se film og ha et spa <3 
Jeg og søsteren min har også tenkt en av disse dager å gå tur med sekk, noe som er veldig god styrketrening!
Broren min Audun dimmer også fra militæret på fredag så det blir morsomt å møte han igjen også, har ikke sett han på en veldig lang stund!

I dag løp jeg den vanlige runden på ca. 7.5 km. Det var deilig løpe vær selv om lufta var litt tung. Jeg kom akkurat hjem i tide før det blåste opp og det kom litt regn. 
Jeg trente også rockering en stund mens jeg hørte på musikk og tenkte, og jeg trente styrke. 


 Meg og mine to flotte venninner Andrea & Solveig ! <3

=


Jeg og søsteren min var på Storo shopping senter i Oslo og der har de åpnet verdens beste smoothie bar. Jeg elsker smoothie og der har de 100% frukt smoothie noe som jeg syntes er veldig bra! Jeg kan skrive mer om denne smoothie baren snart, men nå må jeg nesten fikse meg ! 
Den het SmoothieXchange.
Verdens beste smoothie!

Ha en trivelig kveld videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar