Sidevisninger

torsdag 26. juli 2012

Onsdag ble en løpedag!

På onsdag hadde jeg en dag jeg løp veldig mye. Først så ble jeg med André og løp Skytebanen på ca.7.5 km. Det var utrolig varmt å løpe ute, det var så tung luft. Vi kom til mål!
Etter jeg hadde løpt Skytebanen løp jeg en mye lenger runde på ca. 1,5 mil. Den går fra Fjellfoten-Øvre Hagavei-Bodding- Nedre Hagavei-Bodding- Øvre Hagavei- Fjellfoten. Det er en veldig tung løperunde som er et godt stykke, men med masse musikk og litt fint vær så er runden kjempe fin å løpe. Jeg løp ganske langt denne dagen, og det føltes godt i ettertid.

Seinere på kvelden så trente jeg rockering en god stund. Jeg trente også noen styrkeøvelser. Ellers var onsdagen en vanlig dag, jeg har  spilt Wii sport med Ingrid, Audun, Petter, og 
André.

I dag så har jeg laget min egen is, den står i fryseren nå, så jeg er spent på hvordan den blir. Jeg skal skrive mer om den når jeg vet hvordan resultatet blir!


Her har dere noen motiverende bilder jeg fant, de hjalp meg ihvertfall nå til å ville trene i dag!



Bilde: Trening påvirker selvbilde vårt.  Vi føler oss vel etter en god treningsøkt.

 
 

Det er bare å hoppe ut i treningen, det er ikke noe grunn til å la være. Du kommer ikke til å angre. Etterhvert så får du trenings rytmen også, uansett om det er fra løping, gåtur, svømming, styrke, klatring, golf, eller dans. Trening er også god terapi når du har en dårlig dag.Eller hvis du har en god dag. Hvis jeg har mye å tenke på, setter jeg på løpeskoene og løper og tenker på alt mulig for å få oppklart ting.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar