Sidevisninger

onsdag 11. juli 2012

Videregående skole og biltur

I går kunne jeg få en gledelig nyhet at jeg hadde kommet inn på Idrettsfag på Hvam videregående skole. Det var førstevalget mitt og det jeg ville mest. Så nå har jeg tre spreke år i vente på skolen. Blir stas! Mitt mål på videregående skole er å konsentrere meg skikkelig om trening og engasjere meg og bli utmerket som en sporty jente!




Hvam videregående skole ligger ute på bondelandet, men da er det perfekt å gå idrett der med all den naturen!


Jeg har også vært i Kristiansand siden søndag- tirsdag med søsteren min. Vi skulle hente svogeren min som kom inn på Krigsskolen, så gratulerer så  mye med det! Vi kjørte et par timer, heldigvis så hadde vi med ny musikk. Det eneste var at sangene på albumet hadde kommet med 2-4 ganger hver så nå kan jeg en del sanger av Lars Vaular og remix av Susanne Sundfør.
I Kristiansand så var vi i dyreparken, det var morsomt det. Jeg hadde ikke vært der siden 2006 så det var morsomt å se alle forandringene som jeg ikke hadde sett før.

Jeg løp også i Lillesand. Det var koselig å løpe der siden jeg løp langs en vei nede ved havet. Jeg hadde utsikt mot havet hele tiden.

Her er noen bilder fra turen, som du ser er jeg ikke den som er så utrolig glad i å bli tatt bilder av..


































Det var en veldig koselig tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar