Sidevisninger

torsdag 12. juli 2012

Dagen i dag og intervju i avisa!

I dag løp jeg et sted jeg ikke har pleid å løpe, men som jeg har tenkt å løpe flere ganger. Jeg løper ned en grusvei mot Bodding også løper jeg Nedre hagavei også opp igjen på en grusvei.Jeg vet ikke helt hvor lang den er, men den er lenger enn 7.5 km ihvertfall.Jeg ble veldig sliten av dagens treningsøkt fordi jeg og broren min løp sammen og da går det fort. Først løp vi vanlig, men så sa Audun at vi skulle løpe intervalltrening noe som er utrolig slitsomt. Var tungt da vi løp, men nå er tanken og følelsen utrolig god når jeg tenker på at jeg trente skikkelig i dag.

Jeg trente rockering en stund i dag, etter det trente jeg styrkeøvelser. Jeg har trent veldig mye i dag så nå er jeg sliten.

Nå har jeg besøk av min vakre venninne Smile, som er veldig morsom å være med. Vi ler av de merkeligste ting så oss to sammen er en veldig god kombinasjon. I kveld koste vi oss med en deilig smoothie også spiste Smile fullkorns pasta og kjøttboller og jeg gikk for den gamle gårdsmaten havregrøt. Det var deilig siden jeg hadde trent i hele dag så var deilig med litt fiber.

Her om dagen spurte en venninne av søsteren min om hun kunne intervjue meg i lokalavisa "Raumnes" om mine forventninger og hvor jeg kom inn på videregående. Hun lurte på om jeg hadde noen venninner som hadde lyst å være med så imorgen så blir jeg og noen venninner intervjuet til Raumnes om hvilken linje og hvilke videregående. Klokka 10:00 så kommer en som heter Katrine og er journalist i Raumnes for å intervjue oss i hagen min.





Nå i det siste har jeg blitt avhengig av smoothie mer enn vanlig. Jeg lager smoothie en til to ganger om dagen nå fordi jeg syntes det er skikkelig digg å drikke det etter trening og til frokost ! <3 nam nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar