Sidevisninger

torsdag 5. juli 2012

SmoothieXChange

I begynnelsen av sommerferien min oppdaget jeg en smoothiebar som søsteren min viste meg som i dag er favoritt butikken min!
Jeg elsker smoothie, nå på sommeren er et glass med smoothie utrolig deilig. Det er også sunt og smakfullt, det passer til meg som er litt kresen og sær når det gjelder hva jeg stapper i meg. Denne smoothien er 100:% naturlig og ikke noe falske tilsetningsstoffer. 

SmoothieXchange er den eneste smoothie baren i Norge som lager smoothies på den amerikanske måten. De bruker masse rene naturlige frukter og bær. De bruker frossen yoghurt som  ikke er tilsatt sukker, fett, og konserveringsmidler. Du kan også velge fritt på menyene etter om du vil ha noe kosttilskudd. Det er mange forskjellige smoothies å velge i mellom, alt fra energi, protein og vanlige smoothies. Så jeg garanterer at du finner din favoritt, ekstra godt er det når det knapt inneholder kalorier og når det er utrolig sunt og forfriskende!


Jeg anbefaler alle smoothie elskere å kjøpe en smoothie hos "SmoothieXChange" de har utrolig god smoothie. 


Besøk nettstedet her:
http://www.smoothiexchange.com/

Noen steder du finner smoothieXchange:
Storo senter
Sandvika senter
Frogner
Nydalen

2 kommentarer:

  1. Oo, dit må jeg en gang! Er så glad i smoothie :D

    SvarSlett
  2. Det er bra ! :D
    Den er deilig..! :D

    SvarSlett