Sidevisninger

søndag 8. juli 2012

Fredag og dagene fremover!

På fredag så løp jeg fra Årnes-Skytebanen- Fjellfoten. Det er bare 4 km fra Årnes- Fjellfoten, så jeg forlenget runden med et par km ved å løpe inn en annen vei. Når jeg kom hjem bakte jeg kake til broren min siden han dimmet fra militæret den dagen! Så gratulerer til min bror Audun!


På lørdag så løp jeg den vanlige runden på asfalt på 7.5 km. Jeg trente også rockering seinere på kvelden med en del styrkeøvelser. 


I dag så skal jeg og søsteren min Ingrid kjøre til Kristiansand for å hente svogern



Vi reiser nå snart, så nå har vi laget mange nye album med masse ny musikk. Så da kommer jeg til å kjøre en del bil i dag. I morgen så skal vi til Kristiansand dyrepark så det blir veldig morsomt. Jeg har ikke vært der siden 2006. På tirsdag så kommer jeg hjem igjen, og da skal jeg stort sett være hjemme til jeg reiser til Polen neste uke der igjen.

Jeg er tilgjengelig!





God sommerferie til dere som har det ! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar