Sidevisninger

mandag 30. juli 2012

Lørdag og søndag!



På lørdag så løp jeg den lengste runden jeg løper som er Bodding runden. Fjellfoten-Bodding- Nedrehagavei- Bodding- Øvre Hagavei-Fjellfoten. Jeg fikk også besøk av min gode venninne Smile. Vi hadde så utrolig mye å snakke om så vi bestemte oss i siste liten at hun skulle overnatte hos meg så jeg møtte  henne på sykkel halve veien.


På søndag fikk jeg besøk av en veldig god venninne som jeg har kjent nesten hele livet. Vi bestemte oss for å ha en filmkveld. Vi har alltid så mye å snakke om, så vi bruker mange timer bare til å snakke om alt mulig! Jeg lagde oss en jordbærsmoothie.
Før Solveig kom til meg så løp jeg Dragsjøhytta runden. Fjellfoten- Dragsjøhytta-Fjuk-Årnes-Fjuk-Fjellfoten. Den er på ca. 1,3 mil. Når jeg kom tilbake trente jeg styrke, og rockering.

I dag så har vi vært ute å kost oss i sola!
                                      Vi koste oss med smoothie, og vi fant ut at vi ville prøve å ha masse sugerør!

I smoothien så hadde jeg tilsatt:

Soyamelk
Grapefruit juice
Ananas juice
Mango juice
Kiwi
Druer
Jordbær
Blåbær yoghurt
Isbiter


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar