Sidevisninger

fredag 13. juli 2012

Dagen i dag og motivasjon!

Dagen i dag startet med at jeg, Thea og Guro ble intervjuet til avisa. Det var et helt vanlig intervju med spørsmål om videregående skole. Vi tok også noen bilder i hagen min som skal brukes. Det kommer i avisen på tirsdag!

Jeg løp den samme runden som jeg løp i går. Fjellfoten-Bodding-Nedre Hagavei-Bodding- Øvre Hagavei-Fjellfoten. Jeg aner ikke hvor lang den er, men den er nok ihvertfall over en mil. Det er ganske deilig å løpe der, siden det er så stille og fredelig. Det er også godt for beina å løpe der, siden det er grus. Det er ganske mykt underlag. Det er en stund jeg må løpe på asfalt, men det går bra. I dag løp jeg i nokså høyt tempo. Jeg tok og løp noen intervaller også. Jeg gjorde en liten vri i dag, i stedet for at jeg hadde tid så bare fant jeg et punkt også løp jeg alt jeg kunne dit også en liten pause også gjentok jeg det et par ganger.



Når jeg kom tilbake så spiste jeg deilig kyllingsalat. Det var deilig å spise det når jeg hadde løpt. Runden jeg løper er ganske slitsom! Mye mer krevende enn Skytebanen, som jeg er veldig lei av å løpe og syntes den blir for enkel i lengden.

Jeg hadde tenkt til å trene styrke i dag, men siden jeg gjorde det i går og jeg løp ganske langt i dag så spilte jeg og broren min Audun heller gitar og hørte på musikk. Når vi var ferdig så spilte vi et par runder med "COD-Black Ops"

Jeg smakte også på nytt i dag, det var protein pulver som broren min blandet med melk. Jeg skulle smake og det var en litt kvalmendes smak, men det er brukbart å drikke når man har trent, siden det er lurt å drikke det hvis du får i deg for lite proteiner. Proteiner er viktig for kroppen siden det er bra for restitusjon og bygger opp musklene dine.



Når du skal starte med å trene så er det en viktig ting å huske på ! Ikke tren for andres skyld fordi dem sier " du bør trene" siden da blir motivasjonen helt på bunn. Hvis du trener for din egen skyld fordi du vil ha en sunn kropp så jobber du ut i fra dine egne mål og ikke hva andre syntes målet ditt bør være.

Et tips hvis motivasjonen ikke er på topp en dag, last ned masse ny musikk. Det er mye mer å gjøre på løpeturen når du er sliten  når du hører på en ny sang. Det blir til at du ikke tenker over at du er sliten, du hører eller på musikk.Jeg liker å løpe til musikk siden da kan jeg bare drømme meg bort i sangene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar