Sidevisninger

søndag 15. juli 2012

Tur til Polen!

I morgen reiser jeg, broren, søsteren, og svogeren min til Polen. Vi skal ta fly til Warszawa. En av dagene så skal vi ta noen timer med tog til Krakow hvor vi skal dra å se på  konsentrasjonsleiren" auschwitz" Ellers så skal vi bare nyte sommeren ved å shoppe, å se på livet. Vi skal sove på et spa og treningshotel. Det passer perfekt for meg siden da kan jeg trene når vi er på hotellet, ikke minst spa det kjenner jeg kunne vært veldig deilig!

Så følg med til uka, nå har jeg litt mer å skrive om når jeg skal til Polen.



Vi kommer ihvertfall til å shoppe en del! Jeg skal kjøpe masse klær! Muligens så kanskje jeg finner noe fint treningstøy der, jeg skal ihvertfall kjøpe masse kjoler!
SHOPPE SHOPPE :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar