Sidevisninger

torsdag 26. juli 2012

Trening, hjemmelaget is, og Tino !

I dag har dagen gått til å nyte sola, rydde og vaske. Jeg har laget meg mine egne hjemmelagede is i dag, det er en sånn plastikk som man kan helle opp i noe du vil gjøre om til is. Jeg tok og helte opp i noen med juice også tok jeg noen med smoothie i. Resultatet ble utrolig digg, det eneste var at jeg var så utålmodig ved å vente så jeg tok dem litt for tidlig. Isen var faktisk veldig god, den var sunn og ikke noe tilsatt sukker! det eneste var å helle litt juice og smoothie i dem. Du trenger ikke å være en proff matlager for å gjøre dette!
                                                    ( Skarp sol i dag)
Jeg løp Skytebanen i dag på 7.5 km. Jeg hadde tenkt å løpe den lange runden i dag, men så ble klokka så mye så jeg tok den i stedet. Seinere på kvelden så satte jeg på en film, mens jeg trente rockering. Jeg trente også noen styrkeøvelser.

På bilturen fra Rygge flystasjon etter vi hadde vært i Polen stoppet vi innom favoritt stedet mitt! SmoothieXchange! nam nam. Dette var i forrige uke!

Vi feiret også søsteren min som fylte 23. år. Vi feiret den med en fest med masse koselige folk og festen ble vellykket! Jeg håper du koste deg, Ingrid! Da måtte jeg kjappe meg å pynte meg, for nå var det bursdagsfest og velkomstfest for broren min som dimmet fra militæret! Dette var i forrige uke!



 Utrolig nok i dag så har Tino vært en utmerket hund. Han har bare vært snill og god i hele dag! Det har vært så utrolig deilig at han har vært verdens beste hund i dag. Han tuslet rundt i hagen, satte seg i skyggen og så på livet. Gikk inn sov, spiste, og er bare snill og holder seg i nærheten. Han kunne bare gå rundt i hagen uten at jeg måtte følge etter han. Jeg stolte på han 100% i dag!  Han var også perfekt å løpe med i dag, han fikk belønning av meg siden han var så flink. Det merkes også at han er en gjeterhund siden Katie som er på kjøkkenet tar seg noen ganger en tur ut i stua som hun ikke skal pga ledninger og da kommer Tino med engang og følger hun tilbake. Hun stakk under sofaen i stua i dag og da lå Tino ved sofaen og bare så etter henne og passet på at hun ikke stakk.  Bare ros å gi til Tino i dag, da blir det spennende å se om det holder dagene fremover også!







Ha en fin helg ! :D ( snart)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar