Sidevisninger

mandag 2. juli 2012

En aktiv mandag!

Denne mandagen har vært veldig aktiv, jeg har stort sett vært i aktivitet i hele dag. Det startet med at min søster Ingrid hentet meg hos Smile. Jeg spiste deilige knekkebrød til frokost, jeg må ha min daglig dose hver eneste dag!

Jeg og søsteren min hadde planlagt at vi skulle gå på tur med ryggsekk rundt Kjærnsmo. Så da pakket vi sekken med vekter og flasker med vann. Min sekk var på ca. 13 kg, kunne ikke ha tyngre når det var min første gang som turgåer med sekk. Det gikk ganske fint, det var veldig deilig å gå tur med sekk. Jeg kjente at det var en enorm styrketrening for kroppen min. Spesielt beina mine  som jobbet for fullt opp bakker. Det var litt uvant siden  jeg måtte prøve å finne balansen med en ryggsekk. Det startet med med at jeg gikk nedover en bakke og plutselig bare kollapset jeg ned på bakken på grusen. Kneet mitt ble skrapt opp, det gjorde ikke vondt og gjør ikke vondt, men det blødde en del. Så vi måtte ta en pause etter 50 meter allerede fordi jeg måtte få orden på såret. Hele greia var nokså komisk!

Turen er på ca. 9 km. Det er en veldig fin tur siden det er ganske koselig og fine omgivelser rundt deg hele tiden. Den eneste lyden du hører  er dyrene som lever inne i skogen, ganske så deilig! Løypa er     kjempe fin å sykle, gå og løpe. Det er på grusvei så terrenget er ganske så fint. Det er også en fin innsjø som er fin å se på.
















  •  En ting jeg har erfart meg i dag:  VÆR FORBEREDT PÅ ALT MULIG NÅR DU ER UTE PÅ TUR! ALT KAN SKJE! SÅ TA MED DEG ALT MULIG!



Senere så løp jeg den vanlige runden på ca.7.5 km også møtte jeg på Robin som har laget min trenings plan så vi tok en prat om den. Jeg har også trent rockering og jeg har trent noen styrkeøvelser! Så jeg har forsåvidt trent i hele dag, med spisepauser og litt data!




Nå sitter jeg og søsteren min og ser på " Dear John" og koser oss med smoothie, frukt, knekkebrød og grønn te! Vi har og driver med litt spa også, tar på neglelakk og andre spa ting.

Ha en trivelig uke !








2 kommentarer: