Sidevisninger

lørdag 28. juli 2012

Hvordan jeg lager himmelsk smoothie!

Jeg lager smoothie veldig ofte, jeg syntes smoothie er skikkelig godt så jeg lager det når jeg kan!
I mine smoothies så bruker jeg bare det jeg har og putter det ned i blenderen.

Ingredienser jeg bruker:


  • Soyamelk- proteinrik ( brukes på SmoothieXchange)
  • Frozen yoghurt
  • Juice- uten tilsatt sukker, bare 100% juice. ( Den samme juicen de bruker på smoothieXchange)
  • Frukt, bær ( fersk og nedfrosset frukt)
  • Isbiter
              Her er en av mine favoritter:

                       "Maren's absolutt  hjemmelaget favoritt smoothie" 

  • Soyamelk
  • Blåbær frozen yoghurt ( det er bare å ta yoghurt i fryseren og vips så er den frossen) 
  • Isbiter
  • Mango
  • Pakistansk mango
  • jordbær 
  • Ananas 
  • Kiwi
  • Mango, ananas, og grapefruit juice
Dette blir deilig når du blander sammen! 
Som sagt så blander jeg alt jeg har, derfor det egentlig er ingredienser som ikke passer sammen, men det er utrolig godt!









Skikkelig vitamin og protein bombe!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar