Sidevisninger

onsdag 4. juli 2012

Dagen i dag!

I dag så sto jeg opp også det første som jeg tenkte på var at dette kom til å bli en lang og kjedelig dag! Så jeg tenkte jeg kunne be Pappa kjøre meg til Kjærnsmo  som er på ca. 9 km, så jeg kunne løpe der så dagen gikk litt fortere , og jeg kunne sette meg ned ved vannet og bare tenke siden jeg hadde litt saker og ting å tenke på!

På løpe turen i dag erfarte jeg meg nok engang noen ting.

  • Aldri løp med en for stor sekk, den kommer bare til å være irriterende å ha med!
  • Ikke ha med en hund som utålmodig i solvarmen. Når vi kom dit var det overskyet, men plutselig så kom sola og da blir både jeg og Tino ekstra fort sliten pga all varmen. 
  • Når du skal ut å løpe aldri ta med deg masse unyttige ting i sekken, er bare til bry! 
   Ellers var løpeturen fin, jeg fikk veldig styrke i beina fordi jeg hadde sekk, hund og solvarme! Løpeturen i dag ble mest intervalltrening, jeg spurtet opp bakkene og gikk bittelitt også spurtet jeg opp en ny bakke. 

Når jeg var ved målet mitt satte jeg meg ned i stillheten med hunden min og bare så utover vannet og tenkte og koste meg. Også løp jeg opp til krysset og ba Pappa hente meg !




Når jeg kom hjem spiste jeg deilige knekkebrød igjen, med godt pålegg og grønn te, og ikke minst min favoritt for tiden mango. 

Nå har jeg nettopp blitt ferdig med rockering og styrke, jeg hadde ikke noe bedre å gjøre på en kveld som dette der det ikke skjer stort så jeg bestemte meg for å trene litt mer. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar