Sidevisninger

tirsdag 26. juni 2012

Dagens trening og min kveld

Nå har jeg nettopp trent ferdig. Jeg startet med å løpe den vanlige løpe runden min på 7.5 km  på asfalt. Det var varmt å løpe i varmen så Tino hunden min ble hjemme, siden han har så mye pels så han ville blitt veldig sliten.

Jeg har trent rockering i dag, jeg lagde et nytt trenings album med mange låter jeg liker så jeg fikk litt motivasjon. Så da var min jobb og bare stå der og vrikke litt på kroppen!

I dag startet jeg litt med trenings planen jeg fikk av Robin. Det var en veldig god trenings plan siden den inneholdt noen øvelser jeg ikke har utført før, så var deilig med litt forandring. Når broren min dimmer fra militæret skal han komme hit til oss å vise meg litt av øvelsene også. Jeg er litt usikker på om jeg gjør øvelsene helt korrekt så da er det fint når noen tilbyr meg veiledning!


   
" Det hjelper ikke og bare å trene kondis, jeg må få litt styrke inn i kroppen også"

Nå har jeg besøk  av selveste Andrea, min beste venninne. Vi har vært venner siden vi var 3 år så vi kjenner hverandre ganske godt. Vi gjør alltid morsomme ting, vi er ganske like og har samme humor, så litt utpå kvelden da vi er overtrøtte og etter noen glass farris er vi nokså rare av oss! Vi skal sikkert kose oss med filmer og frukt.




Jeg og Andrea som spiser frukt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar