Sidevisninger

torsdag 14. juni 2012

Volleyball


Nå som sommeren snart har kommet for fullt, har jeg bestemt meg for å bli flinkere i volleyball. Vi har volleyballbane hjem, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prøvd det før. Audun ( broren) min bruker mest volleyballbanen hvor han spiller med venner, og han er for øyeblikket i militæret. I juli kommer han hjem igjen, da har han vært der et år. Da skal jeg spørre om han vil lære meg litt grunnlegende fakta og teknikker innenfor volleyball og etterhvert litt høyere nivå, når jeg klarer det grunnleggende nivået.




 Sandvolleyballbanen i hagen min !



  Volleyball er jo utrolig morsomt, så i år skal jeg virkelig sette meg inn for å lære meg spillet godt. Det er jo ganske god trening også! Vi har jo en kjempeflott sandvolleyballbane hjemme i min egen hage, så det skulle bare mangle hvis jeg ikke brukte den!


Jeg skal starte fra uka av å øve på volleyball, også skal jeg spørre søsknene mine som er flinkere enn meg i volleyball om litt tips. Jeg skal holde dere oppdatert over mitt fremskritt som volleyballspiller, dette kan bli spennende !

Bare å si i fra hvis du er god i volleyball og vil dele noen tips! Vil gjerne bli god  i løpet av sommeren.

Dere får ønske  meg lykke til!

2 kommentarer:

  1. Jeg er faktisk ganske god i volleyball- vi kan trene sammen og bli supergode før Audun kommer hjem. ;)

    SvarSlett
  2. Jepp! det gjør vi :D
    Vi blir skikkelig gode i volleyball til han kommer hjem! du får snart komme hit så vi kan øve!

    SvarSlett