Sidevisninger

søndag 24. juni 2012

Søndags treningen og noen tips!

I dag løp jeg skogs runden. Fjellfoten- Dragsjøhytta- Fjuk-Årnes-Fjuk-Fjellfoten. Når jeg løp var det plaskende regnvær, først tenkte jeg at det ville være deilig å løpe i plaskende regnvær.Da regnet først kom var det litt verre, men var litt deilig å få så mye vann på seg når jeg løp.

Jeg har også trent rockering i kveld, mens jeg hørte på musikk og bare sto i min egen lille verden og tenkte. Jeg utførte også noen styrkeøvelser. I dag fikk jeg også trenings planen jeg har skrevet om tidligere. En som heter Robin har laget en veldig god og detaljert trenings plan som jeg kan følge. Gleder meg til å starte og få litt variasjon. Jeg skal prøve meg frem imorgen. Så nå er jeg glad for at han ville hjelpe meg med treningen, det er veldig hyggelig å få hjelp av folk som er flinke.

 
  Jeg elsker løping, jeg er glad for at jeg begynte å løpe, angrer ikke i det hele tatt! Det er heller ikke det dummeste jeg kan være avhengig av!

Nå for tiden står det også utrolig mye i blader og aviser " siste innspurt til bikinisesongen" men egentlig mitt beste tips er bare å trene og spise sunt. Jeg har prøvd av og til og sett på de treningsprogrammene de legger ut, og det er bare kjedelige øvelser og råd som ikke kommer til nytte. Du blir lei av programmene etter en uke. Bare tren det du vil og spis sunt. Noe som er bra med de programmene er at du kan få tips til øvelser du kan gjøre ! Du kan se igjennom mange programmer og ta frem dine favoritt øvelser og sett sammen ditt eget program sånn at det passer inn i hverdagen din.
Ikke alltid følg programmer andre lager for du må nesten finne ut av hva slags og hvordan trening funker for akkurat deg!

Hvis du bare skal stramme opp kroppen for å få en strammere kropp til sommeren, så anbefaler jeg bare å spise sunt og trene styrke. Jeg anbefaler rockering på det sterkeste! Kondisjonstrening er også veldig bra!
Hvis du er ute etter å miste kg til sommeren så gjelder det bare å trene og trene og endre kostholdet ditt.
Hvis du har motivasjon så klarer du det!

Mat og drikke som er sunt og hjelper:

  • Grønn te
  • Hvit te
  • Fiberrik mat
  • Fisk
  • Melk
  • Yoghurt
  • Grønnsaker
  • Frukt
  • Vann ( drikk masse vann, spesielt nå som sommerværet antageligvis kommer)
  • Sitron ( bland eksempel i vannet eller ha på fisken)
Dette er noen ting som hjelper for flatere mage og lite kcal om du vil det.
Det er ikke noe vits å stresse, bare ta det som det kommer! hvis du jobber for det, får du kroppen du selv ønsker når du vil.


Lykke til med treningen i sommer og kos dere!

Jeg glemte forresten helt at jeg skulle legge ut et innlegg over mitt innkjøp av nytt treningstøy i dag, men gjør det seinere !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar