Sidevisninger

tirsdag 12. juni 2012

Treningen i dag!

Exerfit Hula ring 2,1 kgI dag har jeg trent veldig mye og lenge! Jeg løp en runde på ca. 1,5 mil som går fra Fjellfoten-Dragsjøen-Fjuk-Årnes-Fjuk-Fjellfoten, det er en veldig fin runde inne i skogen. Jeg løper den innimellom så jeg får litt variasjon til beina mine som bare løper på asfalt  for det meste og som setter pris på litt mykere landing. Runden er en fin runde når jeg vil løpe for å ta meg en langtur og bare tenke på alt mulig som jeg tenker veldig mye på for tiden. Min trofaste treningskamerat Tino ( hunden min) ble selfølgelig med.

Når jeg kom tilbake fra løpeturen tok jeg meg en liten pause der jeg drakk litt, også tok jeg rockering en stund, mens jeg hørte på Susanne Sundførs " The Silicone Veil" som er et  fint  album å trene til.

Da jeg følte meg ferdig med rockering tok jeg frem vektene og trente styrke, jeg går ut i fra styrke øvelser som Jillian Michaels har, jeg merker at jeg blir sterkere i muskler på hele kroppen av å bruke hennes treningsøvelser. Snart får jeg litt variasjon også for en venn av broren min som heter Robin fikser nemlig en oversikt med litt styrkeøvelser og forklaringer, og han har ganske peiling når det gjelder trening. Så det er jo selfølgelig koselig at folk vil hjelpe meg med treningen!



"Husk det er heller bedre å ta seg en velfortjent lang pause etter en lang og hard treningsøkt, enn å ta pauser hvert minutt"


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar