Sidevisninger

mandag 25. juni 2012

Dagen i dag og mitt innkjøp

Nå har jeg funnet mitt innkjøp av trenings klærne jeg kjøpte på nettet. Det er nesten ikke størrelser i butikkene nå, men jeg fant noe. Jeg fikk til slutt kjøpt meg en del, for jeg og mamma var på sportsbutikken i dag, og da fant vi plutselig en shorts og singlet i min størrelse. Da måtte vi rett og slett bare kjøpe det. Grunnen var også at det matchet så godt med en løpejakke jeg fikk av søsteren min Ingrid ( http://prestespire.blogspot.com/) og min svoger André. En kjempefin jakke fra " peak perfomance" 








 I dag løp jeg den vanlige runden på asfalt. Den er på 7.5 km. Mer har jeg ikke trent, siden jeg vasket huset til mamma kom hjem fra jobb så jeg kunne overtale henne til å bli med å shoppe. Vi kjøpte veldig mye, elsker det nye treningstøyet mitt, nå har jeg utrolig mye fint å velge imellom. Vi gikk veldig mye i dag, vi handlet og handlet fra butikk til butikk.


Jeg ønsker også min kjære svogis lykke til videre i de kommende ukene, siden han trener og konkurrerer for harde livet på opptak til befalskole. Uansett om du kommer inn eller ikke så er du verdens sprekeste svogis Du er flink uansett!

( Foto Ingrid Vik-Strandli)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar