Sidevisninger

tirsdag 19. juni 2012

Dagen i dag!

I dag skulle jeg egentlig bare sove, men så fikk jeg melding fra en som heter Morten som lurte på om jeg ville være med han og en kamerat av han til Fetsund for å gå en tur i skogen der. Jeg ble med, og hunden min ble så klart også med. Nå ligger han og sover og er sliten!

Det var en  tur i skogen på ca. 7 km  med masse fin natur, masse vann og trær å se på. Det var noe å se på hele tiden. Det var ganske  stille der og, og ganske rolig. Vi møtte bare på andre som var ute og trente.Været var også strålende. Det var en koselig tur og da ble min hviledag ikke en hviledag likevel.

Nå har spiser jeg deilige knekkebrød, verdens beste oppskrift jeg fikk av naboen min! Jeg lever på knekkebrød med masse pålegg! <3 Jeg må ha min daglige dose av knekkebrød. En ting er sikkert; jeg får nok av fiber, jeg spiser så mye fiber at jeg må drikke vann hele tiden egentlig. Siden jo mer fiber man spiser jo mer må man drikke.


 Vann med smak og knekkebrød med deilig pålegg er rett og slett himmelsk. Jeg er super glad for at naboen min ga meg tips om at jeg kunne lage mine egne knekkebrød.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar