Sidevisninger

søndag 17. juni 2012

Min helg!

I helga har jeg vært på klassetur siden til høsten starter jeg på videregående. Vi var på Oksnøen, like ved Rygge flyplass. Det var på en øy med masse fin natur rundt seg, perfekt sted til å være i aktivitet. Maten derimot falt ikke helt i smak hos meg.

Det var mange aktiviteter vi kunne velge mellom, kanotur,ridning seiltur, motorbåt, bading, rappelering og taubane.

På lørdag så ville jeg ta meg en løpetur i den fine naturen, jeg liker og bare å løpe og høre på musikk, og tenke for meg selv. Det var veldig fint å løpe der, hele tiden var det noe å se på. Jeg møtte på sauer og hester. Hele tiden når jeg løp var jeg omringet av vann, dyr og skog.


Nå har jeg spist masse knekkebrød med deilig pålegg, har sultet i hele helga fordi det var så lite utvalg av mat på den øya! Så nå er jeg ordentlig mett! DEILIG! jeg har rett og slett savnet mat utrolig mye!

Når jeg kom hjem så hadde mamma og pappa kjøpt smoothiemaskin til meg også, siden den gamle knakk så nå kan jeg endelig lage meg smoothie igjen !  <3

På løpeturen så tok jeg noen bilder som jeg tenkte jeg kunne legge ut her på siden min. Det er også et bilde av meg og Thea som er glade når vi er ute på vannet og kjører motorbåt !




                                              ( En søt liten gisse som gikk rundt på øya)

                                             ( Jeg som er glad over å se hester, var ikke sjokket, men følte ikke for å drive og posere for meg selv i skogen ha-ha!)


1 kommentar: