Sidevisninger

mandag 11. juni 2012

Du kan følge meg på facebook!

Jeg ville bare si at dere kan finne meg på facebook også, der kan dere få varlser, nyheter og andre ting når jeg har skrevet om nye ting !

I dag så tar jeg livet med ro, vi har fri imorgen. Så jeg får overnatting av en venn så vi skal kose oss her hjemme hos meg. Jeg har kjøpt inn masse frukt. Husk kroppen trenger å hvile også, så man trenger ikke å ha dårlig samvittighet for hver gang man ikke trener. Det har ikke alltid noe å si om man trener eller ikke, det har jo litt med kostholdet å gjøre også. Selv om alle har godt av å kose seg med godsaker av og til også, man legger ikke på seg av den grunn!

   
Et tips hvis du syntes det er smakløst med bare vann, så tilsett noen av dine favoritt smaker! min favoritt er lime!

                                             11 grunner til å trene:

  • Bedre helse
  • Bedre selvtillit
  • Bedre søvn
  • Mer overskudd
  • Motvirker stress
  • Trening = god terapi 
  • Forebygger skader
  • Du øker forbrenningen
  • Trening gir økt utholdenhet, både fysisk og physisk
  • Bedre blodsirkulasjon
  • Trening bidrar til verdens beste følelse når man har gjennomført en treningsøkt.
Trening = Godt for kropp og sjel!
Du merker man får bedre selvtillit og selvkontroll med engang !

Tumblr_lyhjqce9w81r7gu6eo1_500_large


                        Du kan finne meg her:
https://www.facebook.com/MarensLivsstilsbloggTreningOgKosthold
Du kan også trykke på facebook siden min, som stå øverst under antall visninger på siden min!

Husk: Du kan kontakte meg hvis du lurer på noe. Jeg svarer på alt mulig!
Tumblr_lyhj1ph8a81r7gu6eo1_500_large

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Wops, jeg kommenterte med feil bruker, Maren!:)

    Her var det mange gode grunner for å være flink! *Prøver å finne motivasjon*

    SvarSlett
  3. hehe, så bra ! :D
    var det du som fjernet en kommentar ? :P

    SvarSlett