Sidevisninger

lørdag 23. juni 2012

Dagens trening!

I dag er jeg fullt i gang med løpingen igjen, det var deilig siden det er noen dager siden sist!
Jeg løp den vanlige runden på ca.7,5km. Min kjære hund Tino var veldig glad for å være med igjen og var utrolig nok ganske snill å løpe med i dag. Det er egentlig ikke så mye å si om løpeturen annet enn at det var utrolig digg å løpe igjen, har savnet den følelsen etter jeg har løpt. Jeg lastet også ned ny musikk til ipoden/ mobilen min så jeg fikk litt ekstra motivasjon til å løpe!

Etter jeg hadde løpt dro jeg, mamma og pappa til Ikea og kjøpte ny deilig dobbeltseng til meg, så der kan jeg ligge når jeg skal ha litt restitusjon!
Jeg var også innom XXL på Alnabru for å kjøpe nytt treningstøy, var innom flere sportsbutikker og de har veldig dårlig med utvalg av størrelser nå.. men jeg fant noe.

 Jeg legger ut et innlegg seinere om mitt innkjøp av nytt treningstøy.

Jeg har akkurat blitt ferdig med min rockering trening for i dag, jeg gjorde det en stund. Jeg satte på musikk og koste meg med litt magetrening! Jeg har også tatt litt andre mageøvelser i dag  + litt styrkeøvelser til armer.
I love the sweat mark. " Du må jobbe hardt for å få en veltrent og sunn kropp, den kommer langt i fra gratis"

En frukt jeg har fått helt hekta på i det siste er mango, jeg elsker mango for tiden!
Det er sunt og godt, det smaker også mer enn mange andre frukter, og mangoen smaker skikkelig godt akkurat nå!
Hvis du skal kjøpe deg mango, så anbefaler jeg de som er i pakker fra før, siden de man kjøper enkeltvis pleier som regel og ikke være godt modne!
Ta på mangoen og sjekk om den er myk og godt moden, da er den mye bedre og mer moden og ikke minst mye mer smakfull!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar