Sidevisninger

torsdag 14. juni 2012

Torsdags treningen min!

I dag løp jeg skogs runden ca. 1,5 mil.  Fjellfoten- Dragsjøen- Fjuk-Årnes-Fjuk-Fjellfoten.Det var deilig løpe vær i dag. Det var overskyet, sol og regn!
Tino ( hunden min) var jo så klart med i dag og, det kan jeg egentlig slutte å si, siden han er med hver eneste gang jeg trener.

Når jeg løp i dag, tok jeg noen bilder så dere kan se hvordan det er å løpe i skogen der, kanskje får dere også litt inspirasjon til å løpe litt i skogen!



                                     

Nå kan dere se hvor lett det er å drømme seg bort i skogen når man løper, du kan bare tenke på alt mulig mens du nyter naturen! Selv om jeg lever på bondelandet så er det faktisk litt positivt, med tanke på at jeg har all den naturen jeg kan benytte meg av til trening.


Når jeg kom tilbake tok jeg meg et glass vann med lime smak. Etter det tok jeg og trente litt styrke, jeg utførte noen styrkeøvelser. Jeg tok også rockeringen en stund.
                                                 


     
















                                 ( Her ser dere meg med vekter+ rockering)


                             Håper dere får en fin kveld / dag siden den er over tolv!
Jeg ønsker alle som skal trene i dag, en fin treningsøkt! Ikke glem alt det positive med treningen, kroppen elsker treningen uansett hva det er. Selv om kroppen nesten kollapser fordi du er sliten, så betyr det ikke at kroppen ikke liker det. Den bare jobber for fullt, for at kroppen din skal forbedres.

2 kommentarer:

  1. Du er så flink Maren! :)
    Løper du på grusveien i skogen på fjellfoten ? På andre siden av hovedveien? :p

    SvarSlett
  2. Tusen Takk, Marita ! :D
    Ja, løper på andre siden av hovedveien, innover mot Dragsjøhytta! altså lysløypa:)

    SvarSlett