Sidevisninger

søndag 2. september 2012

Ukene som har vært !

Nå er det en god stund siden jeg har kommet med noe nytt innlegg her, men jeg har rett og slett hatt veldig mye å gjøre. Her er det viktigste jeg har gjort på de ukene.

Kanotur med idrettsklassen min:
Jeg var på kanotur fra 27-29 august sammen med den nye klassen min på Hvam. Vi dro på en lang kanotur fra Bjørknes og mot Mangen. Turen var faktisk veldig fin og morsom. Det var deilig å ha noen dager uten vanlig skole, var mye bedre og bare reise ut i skogen med en kano å padle av gårde. På turen så padlet vi en del, vi hadde kameratredning, vi spiste og koste oss. Det var en bli kjent tur med den nye klassen og klassen ble bedre kjent.

                           ( Jeg og Lillan som deler kano, mye morsomt som skjer da)
                               ( Maren, Lillan, Susanne og Bianka  er klare for tur)

Jeg har trent veldig mye:
Jeg har trent en del i det siste. Jeg har jo idrett både på skolen og i fritiden min. Jeg blir ganske så sliten på kvelden av det, men det er verdt det. Jeg elsker de dagene hvor vi har egentrening og jeg kan ta løpingen ferdig på skolen. Nå i 8 uker på fredager så har vi noe som heter fordypning i en idrett, da valgte jeg løping så da har jeg ihvertfall løping i 4 timer på fredager.
Jeg løper inne i skogen ved skolen, ned mot et sted som heter Hvamssetra. Det er veldig koselig å løpe dit fordi det er en koselig innsjø med en brygge jeg pleier å ta en pause ved før jeg løper videre.
Jeg har også løpt Dragsjørunden en del, jeg har løpt veldig lange runder i det siste. Jeg har også trent en god del styrke!

                                  ( Dragsjøen rundt)
                            ( Løpetur på Hvam)
Jeg har verdens beste jobb:
Jeg har vært musikkjournalist. I helga var det granittrock hvor jeg fikk et oppdrag over å være musikkjournalist. Jeg koste meg virkelig, det var virkelig verdens beste jobb. På fredag så kom jeg dit 18:00, også intervjuet jeg Bare Egil og Oslo Ess. Klokka 21:00 så startet det beste som var BigBang konsert. Etter konserten fikk jeg komme i backstage teltet til Øystein Greni å intervjue han. Det var virkelig fantastisk!
På lørdag så kom jeg dit også 18:00. Marit Larsen hadde konsert og etter konserten så fikk jeg intervjue henne i backstage teltet hennes. Jeg intervjuet henne utrolig lenge og det var bare en perfekt jobb. Jeg har virkelig fått sansen for det yrket igjen. Musikkjournalist er virkelig en perfekt jobb for meg.
Jeg gikk rundt på festivalen og ble filmet. Jeg skulle lage en filmreportasje om festivalen. Filmen driver og blir redigert og blir fikset på nå. Jeg legger  ut det ferdige resultatet ut på bloggen min når den er klar. Jeg fikk også tildelt kort jeg måtte ha hengenes rundt halsen hvor det sto presse/musikkjournalist og VIP. Jeg følte meg virkelig kul når jeg gikk rundt med dem. Jeg kunne gå rundt i teltene å ta mat og drikke siden jeg hadde VIP kort. Jeg fikk også tilgang til å gå i backstage teltet. Elsker jobben som musikkjournalist!





Ellers så har det ikke skjedd stort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar