Sidevisninger

lørdag 22. september 2012

Løp KK mila 14 september

Forrige lørdag 14 september løp jeg KK mila i Oslo. Det var en løperute som passet meg  mye bedre, nemlig asfalt og grus på en lagdistanse. Det som var perfekt var at det var utrolig vakkert og koselig der jeg løp. Løpeturen gikk fra Aker Brygge og til en koselig grusvei inn mot Bygdøy. Når jeg løp så fikk jeg se strender, nydelige hus, og dyr. Det var rett og slett en himmelsk utsikt jeg fikk se når jeg løp. Løpeturen ble så mye koseligere når jeg hadde noe å se på hele tiden.

Jeg har tenkt å være med til neste år også, det var veldig sosialt og fint. Jeg har tenkt at jeg skal løpe den løperuten på egenhånd også. Det var så fint så  en dag skal jeg ta toget inn til Oslo å løpe fra Aker Brygge. Jeg hadde laget en spilleliste på spotify, så da gikk løpeturen utrolig raskt. Når jeg både hadde god musikk og fine omgivelser.

Når vi ankom mål så fikk vi goodiebag, jeg elsker goodiebagger. Den var full av sminke, kremer, knekkebrød, te, og blad. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg var med. Det som jeg liker med kk mila er at det er kvinner som befinner seg i alle mulige treningsferdigheter. Noen har trent mye og noen har såvidt trent en gang i livet sitt. KK mila er et løp hvor du først og fremst konkurrerer med deg selv.

En ting som virkelig var fælt var at det var så mange hysteriske kvinner som klikker helt for en goodiebag... når voksne kvinner står og dytter hverandre for en enkel goodiebag.
Her finner du løpstiden din
Bli med på KK-mila 2012!

1 kommentar: