Sidevisninger

fredag 17. august 2012

Trening i hele dag!

I dag har jeg vært i aktivitet i hele dag. Jeg startet med å dra på skolen. Vi hadde aktivitetsdag så vi gikk et stykke inn i skogen hvor det var satt opp aktiviteter. Det som var bra var  at det var en løpeaktivitet så jeg kunne ta i bruk mine løpeferdigheter. Jeg syntes utrolig nok aktivitetsdagen var grei, alltid vært kjedelig med aktivitetsdag, men det kan ha noe med å si at det var på ungdomskolen. Det er bedre og mer seriøst når det er aktivitetsdager på idrettsfag. Vi ble plassert i grupper med folk fra 1.2.3 klasse, det var egentlig ganske greit det, det er godt miljø der så alle snakker med alle uansett!

Når jeg kom hjem, tenkte jeg at jeg skulle spise og hvile. Det var før jeg fant ut at broren min Audun hadde tenkt seg ut for å løpe uten meg,  jeg måtte jo så klart henge meg på! Vi løp Kjærnsmo runden. Vi blandet med intervaltrening og det er utrolig mye styrketrening i den runden.

Når jeg kom tilbake så spiste jeg litt, også fant jeg og Solveig ut at vi skulle gå til Årnes og tilbake. Vi hadde mye å snakke om på facebook så vi tenkte " hvorfor kan vi ikke bare gå en tur?"

Nå har jeg nettopp trent styrke. Jeg tok noen styrkeøvelser og jeg trente rockering.
Jeg kjenner at kroppen har behov for mye påfyll av mat og drikke hele tiden nå som aktivitetsnivået mitt har vært veldig høyt!

Dere kan lese at jeg har vært i aktivitet i hele dag. Nå skal jeg bare slappe av å nyte helga, først må jeg rydde rommet, men det går så fort så!

Jeg er også utrolig fornøyd med å starte på videregående!


1 kommentar: