Sidevisninger

onsdag 15. august 2012

Idrettsfag Hvam Videregående skole 2012-2015

Imorgen 09:00 starter jeg første dag som elev på idrettsfag på Hvam. Det blir tre år med masse trening, turer, skole og nye folk. Jeg gleder meg til ny skole, jeg kjenner det er deilig å si seg ferdig med ungdomskolen. Det er deilig å kunne begynne på videregående og de tre årene kommer nok til å gå veldig fort. 
Jeg kommer til å skrive en del om treningen på skolen, og treningen jeg gjør på fritiden min. Nå skal jeg gå på skole for å lære om trening. Jeg skal gå breddeidrett og jeg skal ha mye treningslære så jeg kommer til å bli mer erfaren når det gjelder kunnskap om trening så da blir det mer å lese om her.

Her skal jeg gå på skole i 3 år. Midt ute i bondelandet, et perfekt sted å trene på.)


Det er ikke så mye å skrive om dagen, jeg trener som alltid bytter mellom Skytebanen, Dragsjøen, og Bodding runden. Jeg har også trent mye styrke.

På lørdag  11.august så feiret vi Mamma sin bursdag med venner og familie. Det var kjempe koselig! Gratulerer med dagen som kommer 27.august! Hun fikk Tallinn tur med Pappa av meg, Ingrid, Audun og André. Det som er så genialt med en sånn gave er at alle vinner på det. Mamma og Pappa får ferie og jeg får være alene hjemme i huset, det er så deilig det !

Ellers så har jeg bare kost meg med venner og vært hjemme!


(Mitt bursdags antrekk på Mammas bursdag !)

Denne uka har André startet på krigsskolen for fullt som kadett. Lykke til på krigsskolen!


1 kommentar: