Sidevisninger

tirsdag 7. august 2012

Nytt utstyr og dagene som har vært!

I det siste har jeg løpt og trent styrke stort sett. Siden sist har jeg løpt Bodding runden 3 ganger,Skytebanen noen ganger også løp jeg Dragsjøhytta med svogeren min på søndag. På lørdag var jeg, Ingrid og svogeren min på konsert på Disenaa på Audunbakken, vi dro dit fordi Susanne Sundfør skulle ha konsert. Det var virkelig en sykt bra konsert. Sundfør er jo et musikalsk geni. Konserten var midt inne i skogen, det var småregn og mørkt og da kan du tenke deg at musikken ga en god og magisk stemning. Susanne Sundfør er jo til og med flinkere live. Ellers så har jeg bare vært på Harry tur til Sverige med søsknene mine og svogeren min. Jeg har også vært hos Mormor litt vært med venner ellers så har jeg bare trent og drevet med musikk. 
I dag løp jeg Bodding runden. Jeg løp ikke med hunden min i dag siden jeg skulle løpe intervaller i dag så da er det best å løpe uten og holde i et bånd. Det er utrolig tungt, men det er virkelig verdt det. Følelsen jeg sitter med nå er deilig når jeg nettopp er ferdig trent og jeg koser meg med te og frukt. Jeg har også trent veldig mye styrke i dag, jeg driver forsatt og trener til trenings planen jeg fikk av Robin. Trenings planen er helt fortreffelig til min type av styrkeøvelser. Jeg har også trent rockering.

Dagen i dag startet med at jeg og Pappa dro for å kjøpe tur utstyr til skolestart. Jeg skal på idrettslinje så da må jeg ha ordentlig utstyr siden vi skal på en del turer. Jeg fikk kjøpt meg både tur sekk, fjell sko, sovepose, regntøy og nye lette løpe sko. De nye løpe skoene mine er utrolig digge å løpe med, jeg testet dem ut i dag og de var så lette. Skoene var gode når jeg løp intervall trening, men de var også veldig gode sko når jeg løper langt på asfalt noe som jeg må gjøre på denne runden. Matchende løpeklær, nye løpe sko og ny musikk på en ny mobil er virkelig god motivasjon til å gå ut for og løpe. 

Tur sekken jeg kjøpte var noe lignende som denne, den jeg har er rød.         

Lundhags Ryggsekk V8 60 Spirit
Tur skoene jeg kjøpte er fra " Crispi" og er ganske lik disse her, bare at jeg har litt annen type farge.
Regntøyet jeg kjøpte er fra " Didriksson" og er helt svart og vanlig regntøy. Soveposen skal vi bestille på nett en av de nærmeste dagene.

Nå til min absolutt favoritt, jeg klarte å smiske meg til at jeg trengte et par nye løpe sko. Jeg foretrekker de lette løpe skoene. Beina mine har ikke behov for så mye demping så jeg fikk et par løpe sko som egner seg til konkurranse og intervalltrening. Jeg testet dem ut i dag og de var virkelig helt suverene. Jeg likte den blå fargen og skolissene med glitter på ! De er helt perfekte hvis beina dine tåler å lande på bakken uten så mye demping. Jeg har aldri kjent noe smerte i bein, kne,hofter eller noen steder på kroppen av å løpe så jeg syntes i grunn de lette løpe skoene er bedre enn for eksempel Asics skoene mine som det er mye mer demping på. Selv om de er skikkelig gode å løpe i de og, men de er best når jeg kjenner at beina mine er litt støle. Hvordan løpe sko som er best varierer fra person til person og hvordan føtter du har.  Det som er bra når jeg skal kjøpe treningsutstyr er at Pappa blir så ivrig, så når jeg først skal ha meg nytt treningsutstyr så skal det ikke være noe dårlige saker, så det er  bra at jeg får veldig bra utstyr!

 Motivasjonen til en hard treningsøkt i dag var veldig høy! 

1 kommentar: