Sidevisninger

fredag 21. desember 2012

Juleferie!

I dag fikk jeg endelig min juleferie som jeg har ventet lenge på!
I juleferien så har jeg ikke andre planer enn at jeg skal starte opp å trene mye igjen, det har vært veldig mye å gjøre på skolen nå før jul. Nå er jeg klar til å satse mer på løping. Jeg har funnet ut at jeg har lyst til å bli en enda flinkere løper så da får jeg bare starte opp!

I juleferien skal jeg også feire jul med veldig mange i år, jeg elsker det året hvor vi feirer mange. Jo flere jo bedre syntes jeg! Ellers så skal vi nok ha besøk og dra bort av og til. Nå i dag skal jeg rydde og vaske det jeg har drøyd lenger og lenger ut i uka. Søsteren min og svogeren min kommer hit en tur i jula så da må jeg neste rydde fort, for jeg har ingen aning hvilken dag de kommer. Da bør det være klart!

Jeg ønsker alle en riktig god jul  og godt nyttår og kos dere masse. Det er denne årstiden hvor dere kan spise all den maten dere har lyst på med god samvittighet.
Jeg vet jeg har sagt dette utallige mange ganger, men sier det igjen. Nå i jula skal jeg bli flinkere til å prioritere siden min her!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar