Sidevisninger

fredag 28. desember 2012

En forfriskende løpetur ute i frisk luft!

I går bestemte jeg meg for at i dag skulle jeg trene mye å få unnagjort mye. Det startet med at jeg våknet og det første jeg gjorde var å sette på meg trenings klær med en eneste gang for at jeg ikke skulle lure meg unna. Jeg spiste havregrøt og drakk appelsinjuice for å spise frokost før jeg løp. Jeg satte på meg pigg skoene og kledde på meg godt. Løpeturen i dag var ganske deilig, frisk luft, kald, og ikke minst hunden min Tino var utrolig nok flink i dag. Han pleier å være litt rampete når vi løper, men i dag så bare muntret jeg han opp og var positiv og da gikk det greit! Det var virkelig fantastisk å løpe i dag, jeg ble påmint om hvorfor jeg liker å løpe. Jeg kom på hvorfor jeg akkurat elsker denne idretten. I dag løp vi en runde inne i skogen på ca. 1.3 mil. Den går i lysløypa i skogen rett ovenfor huset mitt. Når jeg kom inn så trente jeg rockering og tok noen andre styrkeøvelser for å få litt varierende trening.



Nå sitter jeg og koser meg med film og grønn te. Jeg elsker den deilige følelsen og gode samvittigheten jeg har etter jeg har trent. Jeg føler meg så sunn og du får et bedre selvbilde av treningen og mestring følelsen.

Akkurat det jeg tenker om løping. Jeg er ufattelig glad for at jeg har muligheten for å løpe. Effektiv trening og du får så utrolig mye ut av å være god i løping. Det er mitt mål i 2013, jeg skal bli en enda flinkere løper.




Ha en fortsatt fin jul og godt nyttår!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar