Sidevisninger

lørdag 29. desember 2012

Et motiverende og inspirerende trenings blad!

"Til deg som er på utkikk etter et sporty magasin"

Hvis du er en av de personene som jeg  som liker å få inspirasjon og tips i fra blader så vet jeg om et blad du kommer til å elske. Ihvertfall for oss jenter, det er nok et blad ment mest for jenter. Bladet jeg snakker om heter " ShapeUp" og er et genialt blad med masse oppskrifter, trenings tips, skjønnhetstips, og det er masse testing av forskjellige type utstyr av forskjellige ting. Du kan også til og med være med i bladet hvis du vil. ShapeUp er stadig på jakt etter modeller, og lesernes trening og mening.

Jeg startet å lese ShapeUp i fjor høst, jeg forelsket meg i dette bladet med engang. Hvis det er en dag hvor treningslysten er på bunn så tar jeg bare opp et ShapeUp blad også blir du påmint på hvorfor du skal trene. Du øker trenings lysten ved å lese dette bladet. Det jeg liker med ShapeUp er at det passer til alle uansett om du er nybegynner i en idrett eller om du er ekspert innenfor en idrettsgren. Dette trenings magasinet passet for absolutt alle.

Jeg startet etter første utgave jeg først kjøpte å abonnere på ShapeUp. Jeg elsker når et nytt blad er i posten, det betyr enda mer inspirerende og motiverende tips. Da tar jeg og går ut og trener, kommer inn og dusjer og blir nydusjet og tar på en deilig pysj,setter meg i sofaen med noe sunn mat og kopp te og jeg tar frem det nye nummeret av månedens utgave av bladet. De har så mye å tilby i dette bladet. Du får aldri nok. Når du først leser litt så må du lese resten også. Du blir avhengig av å få disse fantastiske inspirerende tipsene dem har å tilby.



Bilde

De har også en nettside som er veldig bra. Her kan du få en forsmak på hva du får i bladene deres.
shapeup.no


Hvis du er på utkikk etter et motiverende og inspirerende blad som har mye å tilby innenfor kosthold, trening og helse så anbefaler jeg ShapeUp på det sterkeste! De kommer med realistiske tips. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar