Sidevisninger

lørdag 1. desember 2012

1.desember

 Nå er det endelig 1. desember, jeg har alltid hatt gode minner med desember. Jeg får gavekalender, gaver å se frem til hver eneste dag.
Nå er det virkelig lenge siden jeg har oppdatert noe som helst her. Jeg har vært i farta hele tiden. Fra og med i dag skal jeg bli mye flinkere. På mandag så starter jeg med å være veldig sunn. Jeg er jo i utgangspunktet veldig sunn, men jeg er utrolig dårlig til å ha varierende mat og spiser ikke stort av grønnsaker og middagsmat. Hos meg går det stort sett i fiberrik mat som grove rundstykker og havregrøt. På mandag skal jeg begynne å spise masse grønnsaker og fisk.

I dag er det endelig 1.desember, endelig! I dag skal vi på årets høydepunkt, som er julemiddag hos naboen. Det er virkelig koselig, spiser masse god mat og snakker hele kvelden og ut på natten. Nå snart kommer søsteren min og svogeren min hit til Fjellfoten. Jeg ser knapt svogeren min så det blir veldig hyggelig å møte han igjen!

Nå som det er desember så skal jeg legge ut masse oppskrifter på sunne julekaker, og middager. Fra og med mandag kommer jeg til å legge ut en del bilder og oppskrifter på middagene mine, nettopp fordi da blir jeg mer nødt til å oppfylle målet mitt.

På skolen nå så har jeg fag dager i alle mulige fag, så det er enda en grunn til at jeg har det travelt, mye prøver og mye jeg skal igjennom! Det er travle dager og jeg har enda ikke funnet noen god plan for å rekke alt. Så på mandag da prøver jeg igjen, jeg skal bli enda sunnere ( spise mer varierende mat), trene mer enn før, satse mer på denne siden,være med venner, gjøre skolearbeid og drive musikk. Det er mye jeg skulle ha gjort, og denne gangen skal jeg få gjort det!

Broren min har også kjøpt seg en dyr og fin gitar som jeg låner for tiden. Det er så morsomt å koble til mikrofon og gitar også holde en konsert for seg selv! Jeg prøver også for tiden å lære meg piano.

HUSK: SELV OM DET ER KALDT OG DET BLIR FORT MØRKT. DAGENE KJENNES KORTE UT SÅ IKKE DROPP TRENINGEN. FÅ DET UNNAGJORT! SPAR HELLER DEN HVILEDAGEN TIL EN DAG DU VIRKELIG TRENGER DEN OG DEN ER NØDVENDIG.
Dette ble et litt av et hvert innlegg, men jeg lover å bli flinkere til å oppdatere siden min.

God Helg og God Jul ! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar