Sidevisninger

lørdag 29. desember 2012

Nok en dag med trening!

I dag våknet jeg, spiste en god frokost tok på meg løpe skoene og la ut på en forfriskende løpetur! Løpeturen var som alle andre løpeturer, så er ikke så mye å si om den bare at det var utrolig deilig å løpe. Jeg sitter nå med god samvittighet og jeg føler meg så sunn her jeg sitter, ny trent i både løping og jeg trente rockering! Angrer ikke et sekund at jeg trente. Jeg ser faktisk frem til morgendagens treningsøkt. Det blir til at jeg gjør det samme imorgen også.


Nå i det siste har jeg plutselig begynt å lese bok. Jeg er egentlig ikke den personen som setter  seg ned for å lese, og kommer med typisk unnskyldning som " jeg har ikke tid". Nå i ferien har jeg innsett at jeg plutselig hadde tid til overs. Det er ganske behagelig å drikke grønn te, spise grove rundstykker, mens jeg leser bok.  Jeg har begynt å lese " Idas dans" som jeg snart er ferdig med allerede, jeg startet i går og blir ferdig med boka i morgen. Det er en veldig rørende og spennende bok om en sporty jente som plutselig fikk kreft og som måtte gi opp trening og alt. Jeg anbefaler folk på det sterkeste å lese den.
Når jeg leser denne boka har jeg virkelig innsett at jeg bør være glad for at jeg har den  muligheten til at jeg kan trene når jeg vil. Det er veldig mange mennesker der ute som ikke orker eller har gode grunner til at dem rett og slett ikke kan trene. Kroppen deres har ikke muligheten for fysisk trening. Så det er mitt nye motiverende sitat når det er dager jeg ikke vil trene " Tenk på alle dem der ute som ville gjort hva som helst for å få en dag med trening og at dem kan være i fysisk aktivitet. Du kan ikke ta det for gitt"



Jeg kjenner meg virkelig igjen på dette sitatet. Jeg føler meg virkelig bra akkurat nå siden jeg har trent i dag. Du får en mye bedre følelse enn den du har visst du ikke har gjort noen ting.

Bare hopp ut i det, tenk på hvor deilig du har det etterpå.

God Natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar