Sidevisninger

fredag 28. desember 2012

Gratulerer så mye med forlovelsen

Da har endelig søsteren og svogeren min forlovet seg. De har snart vært sammen i  hele åtte år og nå er dem 23 og 22. Jeg gleder meg til bryllup og alt, jeg unner dem alt dette! De er de to personene som virkelig fortjener et fantastisk bryllup. De er to personer som man blir fort veldig glad i og ønsker dem kun det beste.

 Søsteren min har jeg kjent hele livet mitt og jeg er veldig takknemlig for at akkurat Ingrid er min storesøster. Hun har vært og er et bra forbilde som jeg som lillesøsteren kan se opp til.Den pene, nydelige, fantastiske og smarte søsteren som kan gi meg råd om alt mulig. Hun er en søster jeg kan stole på,og som jeg kan  fortelle alt til ihvertfall nå som jeg også har blitt en del eldre enn det jeg var før.Hun er verdens beste søster og jeg håper og hun fortjener det drømmebryllupet alle jenter drømmer om! 

Svogeren min  André som jeg kaller "svogis" er virkelig den personen jeg ville skulle bli en del av denne familien. Han er ufattelig morsom, smart, sprek og utrolig snill, rett og slett fantastisk! Det startet med at han var ganske ung når han traff Ingrid så jeg var veldig liten når jeg først ble kjent med han. Jeg turte nesten ikke å si hei til han eller snakke med han. Det har endret seg en  god del. Nå har vi interne morsomme ting som bare vi skjønner oss på og ler mye av det. Jeg er ikke sjenert med han lenger i det hele tatt. Jeg ser virkelig frem til å ha han som min  offisielle  svoger selv om han har vært det hele tiden for meg, siden de har vært sammen i snart åtte år.

Tusen Takk for at dere er de personene dere er. Takk for at jeg får lov til å være med dere og dere behandler meg på den måten dere gjør. Husk at jeg alltid stiller opp for dere hvis det skulle være noe!
Jeg håper dere får et fantastisk liv foran dere som gifte! Jeg er veldig glad i dere og ble veldig glad for at dere gifter dere!





GRATULERER SÅ MYE MED FORLOVELSEN 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar