Sidevisninger

torsdag 21. februar 2013

Dystre, oppmuntrende, og måneder full av kjærlighet

Nå har det vært veldig stille her på en lang stund. Denne gangen har jeg en veldig god grunn. Jeg har ikke vært så ivrig på å skrive her fordi svogeren min som jeg står nær kom utfor en ulykke på en øvelse på krigsskolen så det har vært andre ting i tankene mine for tiden.

På denne tiden så har jeg vært på klassetur med idrettsklassen min. Vi var på alpintur i Hemsedal. Det var en ganske så bra tur, med mange gode minner og opplevelser. For min del ble det litt mye med 10 timer slalom hver dag, men funket jo. Det eneste var at jeg fikk denne tragiske nyheten om svogeren min, men de første dagene var flotte. Det var så nydelig natur og frisk luft.







Nå har jeg vinterferie og den nytes for fullt. I kveld kom jeg hjem i fra hyttetur med en veldig snill jente som heter Solveig. Hun er en av mine nærmeste venner og vi har det alltid så koselig. Vi er ganske like så vi blir veldig fort enig om hva som er gøy og kjedelig å gjøre. Tiden der gikk til en gåtur for å kjøpe te og sitroner, det var en minnerik gåtur, skjedde utrolig mye rart. Vi er også begge to utrolig glad i å skravle så det gikk i ett. Vi har også shoppet masse. Jeg har kjøpt gave til søsteren min og svogeren min. Det var en utrolig fin tur, vi befant oss i Saltnes i Moss. Når vi shoppet tok vi turen innover til byen Sarpsborg. Søsteren min har en venninne som heter Malin som ga oss tips om hvor vi burde dra, og det hjalp veldig mye.








Jeg har løpt en del i det siste, men så har det seg sånn at en jente ble knivstukket i beinet på løperunden min. Den runden er ikke like fristende å løpe nå i mørket om kvelden så min broren min Audun har sagt han skal være med meg å løpe den turen.


Ha en trivelig helg som kommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar