Sidevisninger

fredag 22. februar 2013

En dag hvor vi har stått på skikkelig!

I dag ble jeg med min Mamma til Oslo for å møte søsteren min Ingrid. Planen i dag var at jeg og Mamma skulle rydde og vaske leiligheten til henne og André fordi jeg og Mamma syntes det er koselig å kunne gjøre noe for henne i denne tiden.

Vi dro innover til Oslo i 10:30 tiden, da kjørte vi inn til leiligheten hvor Ingrid var. Vi tok oss en tur til Storo Storsenter hvor vi spiste deilig frokost. Det var grovt rundstykke med kylling, salat, tzatziki og paprika. Senere så kjøpte jeg en god smoothie på SmoothieXchange, jeg benytter meg alltid av den når smoothiexchange er i nærheten.  Vi kjøpte også med en protein smoothie til svogeren min siden der får han i seg masse næringsstoffer. Det endte med at jeg fikk litt klær også siden søsteren min sa jeg burde kjappe meg inn i prøverommet å prøve den også vise meg for Mamma så hun kunne se hvor fin den var.

Etter vi hadde vært på Storo, dro vi innover til Ullevåll sykehus hvor vi skulle besøke André, jeg og Solveig var shopping for ikke lenge siden så jeg kjøpte gaver til Ingrid & André som jeg fikk levert. Etter vi hadde besøkt han dro jeg og Mamma til leiligheten dems og begynte å rydde og vaske siden vi ville gjøre noe for dem. Mens vi ryddet bestemte vi oss for å lage middag til dem. Jeg og Mamma tok turen igjen til Storo for å kjøpe inn til mat og gode og varme sokker til André. Det endte med litt mer, som en bok jeg kjøpte til han.
 Da vi kom tilbake til leiligheten startet Mamma å lage gryterett, mens jeg fikset nybakte rundstykker til så de fikk ferske rundstykker til maten. Da tok vi turen inn til Ullevåll sykehus for å levere middagen og enda flere gaver til dem.

 

Det er veldig koselig å være til tjeneste når noen setter så pris på det. Det er alltid en deilig følelse når du har hjulpet og fikset ting for noen som ikke har så tid til det selv. Det er veldig koselig å hjelpe til det jeg kan. Vi har hatt en travel dag, men den har vært veldig fin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar