Sidevisninger

mandag 23. september 2013

Ingrid Vik-Strandli & André Wilhelm Auke

Min søster og svoger har laget en side som jeg anbefaler alle til  å like. Del videre og følg to modige mennesker som vil hjelpe andre i liknende situasjoner. 


"Kjære alle venner!

Åtte måneder etter Andrés ulykke, sitter vi igjen med et ønske om å formidle videre hva vi har gått gjennom som pasient og nærmeste pårørende. Vi er i gang med et bokprosjekt, og ønsker å kunne brukes som foredragsholdere, innledning til samtale og på andre måter om relevante tema. Gjerne i kirker, organisasjoner, Forsvaret, helsevesenet eller andre steder der det kan være et behov.

I løpet av 2013 har vi mange erfaringer på godt og vondt.
Vi håper å bidra til at mennesker som i fremtiden går gjennom noe lignende som oss, skal få bedre og lettere tilgjengelig informasjon og oppfølging, og lettere komme i kontakt med andre som har vært gjennom et traume.

Som pårørende føler jeg meg på mange måter glemt, og det er vanskelig å skulle bearbeide og gå videre på egenhånd. Om ingen gjør noe med dette, vil det heller ikke bli bedre. Jeg tror at jeg som pårørende må bruke min erfaring som en ressurs. Kun på den måten vil vi kunne se endringer og forbedringer.

LIK siden vår på facebook for mer informasjon! Spre gjerne ordet!
Og hjelp oss gjerne å komme i kontakt med andre som kan gi oss muligheten til å holde foredrag eller bidra på andre måter, eller hjelpe oss med vårt bokprosjekt.
I begynnelsen ønsker vi først og fremst erfaringen og muligheten til å formidle, så vi har ingen økonomisk hensikt.

Vi blir veldig glad om du liker siden vår og sprer ordet.
Tusen takk! :)  " 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar