Sidevisninger

mandag 20. mai 2013

Helga!

Denne helgen har vi hatt besøk av Ingrid og André. Det var utrolig koselig. Vi har spist god mat, skravlet, planlagt bryllup, sett filmer, sett på tv og hatt det morsomt.

I dag har jeg ikke gjort så veldig mye, jeg har en avslapning dag før imorgen, for i morgen så starter jeg med skikkelig trening. Jeg har bestemt meg nå at jeg har lyst til å søke Hærens Befalskole etter videregående å ta sanitets som min linje, også utdanne meg som sykepleier også få jobb i forsvaret. Det er kun en plan jeg vil tenke på videre, jeg har tross alt 2 og 3 klasse igjen på videregående, så jeg får se hva årene bringer.


Jeg spiller også mye volleyball for tiden fordi jeg skal ha prøve eksamen. Så tiden min går mye til volleyball spilling.





Hadde en liten photoshoot! Ha-ha

1 kommentar:

  1. hey maren this is me akash :D .. the facebook account which i used to talk with you has been suspended, so i am using the facebook account given below - "Cisneros Sky - https://www.facebook.com/sky.thehappyone " .. add me :3 i have not talked to u from ssooooooo mannyyyy days :)AND TRUST ME IT IS ME MAREN NOT SOME FAKE OR SPAMMER..u know kristine ostli right ? ask her :) she knows this is me & no one else :) add me soon pal :) got loads to talk to u about :) :3 :3 !!!

    SvarSlett